ul. Władysława Jagiełły 16
09-150 Czerwińsk nad Wisłą
pokój nr 1 (parter)
tel: 242315860
e-mail: sekretarz@czerwinsk.pl
Zadania:
1. Sekretarz zapewnia sprawne funkcjonowanie urzędu oraz organizuje jego pracę.
2. Burmistrz może powierzyć sekretarzowi prowadzenie spraw gminnych w swoim imieniu.
3. Do zadań sekretarza należy w szczególności:
1) sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy,
prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji,
2) nadzorowanie przestrzegania prawa przy załatwianiu spraw w postępowaniu administracyjnym,
3) koordynowanie wykonywania zadań wynikających z aktów prawnych organów gminy,
4) wykonywanie zadań związanych z wyborami, w szczególności nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem wyborów i referendów od strony technicznej i organizacyjnej,
5) przygotowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych, dotyczących organizacji pracy urzędu,
6) koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków związanych z pracą urzędu,
7) nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych w urzędzie,
8) nadzór nad przeprowadzaniem naborów na wolne stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze oraz sporządzaniem opisów stanowisk,
9) nadzór nad prowadzeniem spraw z zakresu szkoleń dla pracowników urzędu,
10) nadzór nad przeprowadzaniem służby przygotowawczej pracowników,
11) prowadzenie centralnego rejestru upoważnień i pełnomocnictw,
12) dekretowanie korespondencji niezadekretowanej przez burmistrza,
13) nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z ubezpieczeniem mienia,
14) nadzorowanie spraw związanych z kasacją zużytego sprzętu, będącego na wyposażeniu urzędu,
15) opracowywanie zakresów czynności dla kierowników wydziałów oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
16) kierowanie pracą urzędu w przypadku nieobecności burmistrza w ramach udzielonych upoważnień,
17) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień burmistrza,
18) nadzór nad wprowadzaniem i treścią informacji do Biuletynu Informacji Publicznej,
19) w czasie nieobecności sekretarza jego obowiązki przejmuje burmistrz,
20) nadzorowanie spraw związanych z przygotowaniem wniosków w sprawie odznaczeń Państwowych,
21) nadzór nad prawidłowym przygotowaniem przez pracowników projektów uchwał,
22) nadzór nad realizacją, przez kierowników, zadań w zakresie oceny pracy pracowników,
23) pełni funkcję pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych.
4. Sekretarz nadzoruje bezpośrednio prace wydziału organizacyjno – administracyjnego.
2. Burmistrz może powierzyć sekretarzowi prowadzenie spraw gminnych w swoim imieniu.
3. Do zadań sekretarza należy w szczególności:
1) sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy,
prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji,
2) nadzorowanie przestrzegania prawa przy załatwianiu spraw w postępowaniu administracyjnym,
3) koordynowanie wykonywania zadań wynikających z aktów prawnych organów gminy,
4) wykonywanie zadań związanych z wyborami, w szczególności nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem wyborów i referendów od strony technicznej i organizacyjnej,
5) przygotowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych, dotyczących organizacji pracy urzędu,
6) koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków związanych z pracą urzędu,
7) nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych w urzędzie,
8) nadzór nad przeprowadzaniem naborów na wolne stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze oraz sporządzaniem opisów stanowisk,
9) nadzór nad prowadzeniem spraw z zakresu szkoleń dla pracowników urzędu,
10) nadzór nad przeprowadzaniem służby przygotowawczej pracowników,
11) prowadzenie centralnego rejestru upoważnień i pełnomocnictw,
12) dekretowanie korespondencji niezadekretowanej przez burmistrza,
13) nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z ubezpieczeniem mienia,
14) nadzorowanie spraw związanych z kasacją zużytego sprzętu, będącego na wyposażeniu urzędu,
15) opracowywanie zakresów czynności dla kierowników wydziałów oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
16) kierowanie pracą urzędu w przypadku nieobecności burmistrza w ramach udzielonych upoważnień,
17) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień burmistrza,
18) nadzór nad wprowadzaniem i treścią informacji do Biuletynu Informacji Publicznej,
19) w czasie nieobecności sekretarza jego obowiązki przejmuje burmistrz,
20) nadzorowanie spraw związanych z przygotowaniem wniosków w sprawie odznaczeń Państwowych,
21) nadzór nad prawidłowym przygotowaniem przez pracowników projektów uchwał,
22) nadzór nad realizacją, przez kierowników, zadań w zakresie oceny pracy pracowników,
23) pełni funkcję pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych.
4. Sekretarz nadzoruje bezpośrednio prace wydziału organizacyjno – administracyjnego.